

το λοιπον η βαρκα απο τα δυο μοτερ που ειχε εμεινε με ενα, με μια πιο μακρυα και χαμηλοτερη προπελλα. το πηδαλιο μεταφερ8ηκε στο δε3ιο μερος και χαμηλοτερα απο την αρχικη του θεση. αλλαχτηκαν τα ηλεκτρονικα μπηκε speed controller( esc) receiver 2,4 ghz για μεγαλυτερη εμβελεια. και εγινε πατεντα για τον μηχανισμο απαλευ8ερωσης του δολωματος. μπηκαν φαναρια για τυχον νυχτερινη χρηση και αδιαβροχα κουτια για στεγανοποιηση των ηλεκτρικων κομματιων και αφρος για να δωσει σχημα και ογκο στα κενα που υπηρχαν. Η ολη ιδεα βρισκετε ακομα σε ε3ελι3η αφου δεν 3ερω καν αν μπορει να στριψει, ολα τα αλλα ειναι δικιμασμενα. μονο αν δουλεψει οπως πρεπει 8α βαφτει

υ.γ Η ε3ωτερικη εμφανιση δεν πεζει παντα ρολο




