Βοήθεια για αγορά βάρκας
Re: βοηθεια
φιλε μου ψαχνω για βαρκα 15-17 ποδια,μηχανη 25 και κατω με το τρολλυ της,ολα γραμμενα.αν ακουσει κανεις κατι να το δουμε.
Re: βοηθεια
kristis wrote:φιλε μου ,το ζυγισα καλα το θεμα ,αφου μελετησα καλα οσα εσυ και οι υπολοιποι φιλοι ειπαν ,και αποφασισα να περιμενω μια αλλη καλυτερη ευκαιρια και θα προτιμησω να ειναι ολα νομιμα χωρις να εχει πολλα τρεχαματακαι με μηχανη μικροτερη απο 25αρα για να μην χρειαζετε και πολλες αδειες.ευχαριστω και παλι για ολα και ισως να μπορεσω κι εγω καποτε να βοηθησω με οποιοδηποτε τροπο.να ειστε καλα ολοι.
Φιλε, η ιπποδυναμη της μηχανης ΔΕΝ εχει σχεση με την αδεια κυκλοφοριας του σκαφους και την αδεια χειριστη ταχυπλοου. Δηλαδη μικροτερη μηχανη δεν σημαινει λιγοτερες αδειες η το αντιθετο.
Οσον αφορα την αποφαση φιλε να θυμασαι οτι ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ οποτε πιστευω καλα κανεις και περιμενεις.
Ditch the bitch and let's go fishing!
-
- Posts: 24
- Joined: Thu Dec 06, 2007 6:46 pm
βοήθεια
χαιρετώ..θέλω τι βοιθιασας σκεφτούμε να αγοράσω βάρκα αλλα δεν ξέρω τι να προτιμήσω βασικά δεν ξέρω τι θα με βολεύει περισσότερο...θέλω να μάθω τις βασικές διαφορες του φουσκωτού με κανονικής βάρκας και τι πρέπει να προσέξω για μια αγορά φουσκωτού μεταχειρισμένου...τι ψαρέματα δεν θα μπορώ να κάνω από ένα φουσκωτό??(δίκτυα ότι βάρκα και να πιάσω δεν υπάρχει περίπτωση να ανεβούν πάνω)
Re: βοήθεια
Φιλε Λευτερη χαιρεται,lefteris84 wrote:χαιρετώ..θέλω τι βοιθιασας σκεφτούμε να αγοράσω βάρκα αλλα δεν ξέρω τι να προτιμήσω βασικά δεν ξέρω τι θα με βολεύει περισσότερο...θέλω να μάθω τις βασικές διαφορες του φουσκωτού με κανονικής βάρκας και τι πρέπει να προσέξω για μια αγορά φουσκωτού μεταχειρισμένου...τι ψαρέματα δεν θα μπορώ να κάνω από ένα φουσκωτό??(δίκτυα ότι βάρκα και να πιάσω δεν υπάρχει περίπτωση να ανεβούν πάνω)
Πρωτα απο ολα πες μας με τι ψαρεματα θα ασχολεισαι περισσοτερο.
Θεωρητικα δεν υπαρχει ψαρεμα που να μην μπορεις να κανεις με φουσκωτο, παρολαυτα σε μερικες περιπτωσεις ισως να βολευει καλυτερα ενα κανονικο fiberglass η και το αντιθετο.
Για παραδειγμα αν εισαι ψαροτουφεκας ισως να σε βολευει περισσοτερο το φουσκωτο λογο του οτι ειναι σχετικα ελαφρυτερο (εξαρταται απο το μεγεθος φυσικα) και μπορει να γινει η καθελκυση σε λιγοτερο προσιτες παραλιες. Επισης η πλευστοτητα του και η συμπεριφορα του δεν επηρεαζεται σε τοσο μεγαλο βαθμο απο τις καιρικες συνθηκες οπως οι fιberglass βαρκες.
Αν εισαι περισσοτερο για συρτη και παραγαδι ενα fiberglass ισως να ειναι ιδανικοτερο αφου σου αφηνει μεγαλυτερους εσωτερικους χωρους (συγκριτικα με φουσκωτο ιδιων διαστασεων) και δεν υπαρχει και ο κινδυνος να τρυπησεις κανενα μπαλονι με τα αγγιστρια, τις χταποδιερες κτλ. Επισης εχεις περισσοτερες επιλογες για διαρρυθμιση των καλαμιων της συρτης παρα απο οτι στο φουσκωτο. Ο Admin θα σε διαφωτισει καλυτερα σε αυτο το ζητημα.
Τωρα κατα την αγορα μεταχειρισμενου πρεπει να εχεις υποψη σου τα ακολουθα
¨Κοιταξε οτι τα serial number πανω στη μηχανη και στη βαρκα ειναι τα ιδια οπως στο πιστοποιιτικο εγγραφης. (οτι δεν αλλαχτηκε κατι παρανομα κτλ.)
2. Αν η μηχανη ειναι πιο παλιο μοντελο, λαβε υποψη σου και την καταναλωση της σε καυσιμα (και λιπαντικο) εκτος απο την μηχανικη της κατασταση ειδικα αν ειναι 2χρονος κινητηρας.
3. Ελεγξε το τρολλευ για λιωσιματα, σκουρια και κατεστρεμμενα ρουλεμαν. (και αν ειναι γραμμενο φυσικα)
4. Αν η βαρκα εχει στεγανα κοιταξε οτι δεν βαζουν νερα. Οταν βγαλεις τον ταππο πισω θα καταλαβεις.
5. Κοιταξε την κατασταση της επιφανειας του fiberglass των βρεχαμενων της βαρκας για ρογμες και φυσαλλιδες (osmosis).
6. Αν υπαρχει ηλεκτρικη εγκατασταση κοιταξε τα καλωδια για σκουριες και λιωσιματα και οτι υπαρχουν ασφαλειες.
7. Τα οργανα gps και βυθομετρο να τα ελενξεις για σωστη λειτουργεια σε ολες τις ταχυτητες και ολα τα βαθη.
8. Τις ενωσεις των μπαλονιων με την γαστρα και τις κολλησεις των μπαλονιων μεταξυ τους.
9. Αν τα μπαλωνια παραμενουν φουσκωμενα (δεν υπαρχουν εμφανης διαρροες).
10. Αν υπαρχουν κολλησεις σε διαφορα σημεια των μπαλονιων που προεκυψαν απο ατυχηματα
10. Στο τελευταιο τευχος του περιοδικου υπαρχει ενα ωραιο αρθρο που θα σε διαφωτισει.
Ελπιζω να σε βοηθησα καπως.
Αν χρειαστες κατι αλλο μας λες.
Ditch the bitch and let's go fishing!
-
- Posts: 24
- Joined: Thu Dec 06, 2007 6:46 pm
Re: βοήθεια
φιλε m τα ψαρέματα που θα κάνω είναι κύριος συρτή,καθετί.. βασικά ότι έχει σχέση με καλάμι περισσότερο...ίσος δοκιμάσω και το παραγάδι σε κάποια φάση..ευχάριστο γιατί βοήθεια
γεια και ερωτηση σκαφους
γεια σας κοπελλια !!
καλος σας εβρηκαμεν! ωραιο και επιμωρφοτικο το φορυμ σας ως επισης και το περιοδικο....(πειραζει να μιλο με αγγλικους χαρακτηρες? εκφραζομε πιο ευκολα)
btw ειμε ο πανικκος, καθομε λεμεσο αλλα ειμαι παφιτης, και εχω πολλα ακομα να μαθω για το ψαρεμαν.....ασχολουμε σχεδον 3 χροννια με ψαρεμα απο ακτη με μηχανου και πιαννω λιγο ως πολυ λιγο ψαρι γενικως..1-2 φορες εφτασα το κιλο και κατι με κουρκουνες μεσα σε τουντα 3 χροννια....
εχω ερωτησεις για οποιον εχει λιγη ωρα να με διαφωτισει και μεναν....
Με Karina 18ft και 40hp Yamaha μηχανη τι να υπολογιζω ? Εχει κανενας δοκιμασμενο τουντο σκαφος με τουτα τα 40hp? Ναμπου λαλει ? απο ταχυτητα? απο performance και αντοχη? ποσο μακρυνα ταξιδια αντεχει , πεζινες, συντηρησεις, πραματα που πρεπει να προσεξω, ψαρεματα που εν καλυτερα να καμω κλπ κλπ! Οτιδηποτε!
να στε καλα
καλος σας εβρηκαμεν! ωραιο και επιμωρφοτικο το φορυμ σας ως επισης και το περιοδικο....(πειραζει να μιλο με αγγλικους χαρακτηρες? εκφραζομε πιο ευκολα)
btw ειμε ο πανικκος, καθομε λεμεσο αλλα ειμαι παφιτης, και εχω πολλα ακομα να μαθω για το ψαρεμαν.....ασχολουμε σχεδον 3 χροννια με ψαρεμα απο ακτη με μηχανου και πιαννω λιγο ως πολυ λιγο ψαρι γενικως..1-2 φορες εφτασα το κιλο και κατι με κουρκουνες μεσα σε τουντα 3 χροννια....
εχω ερωτησεις για οποιον εχει λιγη ωρα να με διαφωτισει και μεναν....
Με Karina 18ft και 40hp Yamaha μηχανη τι να υπολογιζω ? Εχει κανενας δοκιμασμενο τουντο σκαφος με τουτα τα 40hp? Ναμπου λαλει ? απο ταχυτητα? απο performance και αντοχη? ποσο μακρυνα ταξιδια αντεχει , πεζινες, συντηρησεις, πραματα που πρεπει να προσεξω, ψαρεματα που εν καλυτερα να καμω κλπ κλπ! Οτιδηποτε!
να στε καλα
Re: γεια και ερωτηση σκαφους
Φίλε εδοκίμασα Καρίνα 18 με 75 Tohatsu και μέχρι 13 ναυτικά ανοικτίκαμεν στην Πάφο χωρίς κανένα πρόβλημα όσον αφορά την απόσταση. Το πιο μεγάλο πρόβλημα όμως σε τούτον το σκαρίν και στα άλλα τα παρόμοια κυπριακά είναι ότι είναι ελαφριές και χαμηλές βάρκες με αποτέλεσμα να τρώεις πολλές φατσιές τζε πολλά νερά, ιδικά με 3-4+ μποφόρ. Η βάρκα κάμνει για ούλλα τα ψαρέματα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα όσον αφορά τους χώρους. Ένα πρόβλημα που επρόσεξα, λόγο του μικρού βάρους της βάρκας υποθέτω, στην καθετή χωρίς άγκυρα είναι ότι παίρνει την πολλά το ρεύμα και με μέτριο ρεύμα πρέπει κάθε 20-30 λεπτά να ξαναπηγαίνεις πάνω που τον τόπο που θέλεις να ψαρέψεις. Μπορεί να μειωθεί λίον το πρόβλημα με πλωτή άγκυρα ίσως. Πάντος σε σχέση με μια άλλη βάρκα, γύρω στα 900 κιλά 18 πόδια πάλε, την Καρίνα 18 έπερνεν την το ρεύμα με διαφορά μέχρι και 5-6 μέτρα το λεπτό
.
Υ.Γ. Δεν επιτρέπετε να γράφεις με αγγλικούς χαρακτήρες, είναι κανόνας του φόρουμ http://www.cyprusfishingmagazine.com/fo ... ?f=1&t=901

Υ.Γ. Δεν επιτρέπετε να γράφεις με αγγλικούς χαρακτήρες, είναι κανόνας του φόρουμ http://www.cyprusfishingmagazine.com/fo ... ?f=1&t=901
Fishing... http://www.cyprusfaa.com
Re: γεια και ερωτηση σκαφους
ρε φιλε να σε καλα.......η αληθεια ειναι οτι εκλεισα την βαρκα και σαν πρωτο σκαφος μπορω να πω οτι αναλογως εννεν πολλα τα προβληματα για να με απονθαρυνουν....το μονο που σκεφτομαι ειναι η μηχανη η 40αρα... π.χ παω ταξιδι απο Λεμεσο - Παφο ή Λεμεσο - Λαρνακα ...να πηγαινω αφοβα χωρις στασεις η να καμνω και καποιαν σταση αναμεσα/?? Υπαρχει κατι παραπανω αλλο που πρεπει να ξερω για ετσι αποστασεις ? 3ερεις περιπου ταχυτητα ποσο θα πιαννει η 40αρα?? Σωννει την βαρκα με 6-8 ατομα θελεις να πεις, για ταξιδακια παλε κλπ?MariosK wrote:Φίλε εδοκίμασα Καρίνα 18 με 75 Tohatsu και μέχρι 13 ναυτικά ανοικτίκαμεν στην Πάφο χωρίς κανένα πρόβλημα όσον αφορά την απόσταση. Το πιο μεγάλο πρόβλημα όμως σε τούτον το σκαρίν και στα άλλα τα παρόμοια κυπριακά είναι ότι είναι ελαφριές και χαμηλές βάρκες με αποτέλεσμα να τρώεις πολλές φατσιές τζε πολλά νερά, ιδικά με 3-4+ μποφόρ. Η βάρκα κάμνει για ούλλα τα ψαρέματα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα όσον αφορά τους χώρους. Ένα πρόβλημα που επρόσεξα, λόγο του μικρού βάρους της βάρκας υποθέτω, στην καθετή χωρίς άγκυρα είναι ότι παίρνει την πολλά το ρεύμα και με μέτριο ρεύμα πρέπει κάθε 20-30 λεπτά να ξαναπηγαίνεις πάνω που τον τόπο που θέλεις να ψαρέψεις. Μπορεί να μειωθεί λίον το πρόβλημα με πλωτή άγκυρα ίσως. Πάντος σε σχέση με μια άλλη βάρκα, γύρω στα 900 κιλά 18 πόδια πάλε, την Καρίνα 18 έπερνεν την το ρεύμα με διαφορά μέχρι και 5-6 μέτρα το λεπτό.
Υ.Γ. Δεν επιτρέπετε να γράφεις με αγγλικούς χαρακτήρες, είναι κανόνας του φόρουμ http://www.cyprusfishingmagazine.com/fo ... ?f=1&t=901
Re: γεια και ερωτηση σκαφους
Ρε φίλε τι να σου πώ δεν είμαι σίγουρος. Όταν πιάσεις την βάρκα άρχισε να την δοκιμάζεις σιγά σιγά. Πάνω που 6 άτομα μην βάλεις, εκτός του ότι για 18 πόδια μέχρι 6 δικαιούσε, θα είναι και ταλαιπωρία. Η 40 δεν είμαι σίγουρος πόσα θα σου πιάνει αλλά πάνω που 20 κόμβους νομίζω θα δυσκολευτεί.
Fishing... http://www.cyprusfaa.com
Re: γεια και ερωτηση σκαφους
ρε φιλε να σε καλα.......η αληθεια ειναι οτι εκλεισα την βαρκα και σαν πρωτο σκαφος μπορω να πω οτι αναλογως εννεν πολλα τα προβληματα για να με απονθαρυνουν....το μονο που σκεφτομαι ειναι η μηχανη η 40αρα... π.χ παω ταξιδι απο Λεμεσο - Παφο ή Λεμεσο - Λαρνακα ...να πηγαινω αφοβα χωρις στασεις η να καμνω και καποιαν σταση αναμεσα/?? Υπαρχει κατι παραπανω αλλο που πρεπει να ξερω για ετσι αποστασεις ? 3ερεις περιπου ταχυτητα ποσο θα πιαννει η 40αρα?? Σωννει την βαρκα με 6-8 ατομα θελεις να πεις, για ταξιδακια παλε κλπ?[/quote]
Φίλε καλώσόρισες, το λοιπόν σαν πρώτη βάρκα εν καλή αλλά να εξικοιωθείς καλά με το σκάφος σου και μετά να σκεφτείς τα ταξίδια τα μακρινά ή τα πολλά άτομα πάνω γιατί υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που θα τα μάθεις στην πορεία. Για παράδειγμα δέν ξεκινάει η βάρκα, περνάει απο δίπλα σου ένα μεγάλο σκάφος σε μεγάλη ταχύτητα, βράζει η μηχανή σου, βάζει νερό απο κάπου η βάρκα. Για το θέμα ταξίδι Λεμεσό Πάφο και Λεμεσό Λάρνακα δέν σου συνιστώ να πάεις απο θάλασσα αλλά να την πάρεις με το αυτοκίνητο και να την ρίξεις εκεί που θέλεις είναι πολύ πιο ασφαλισμένο, εύκολο, άνετο, και οικονομικό. έλεγξε καλα΄ότι έχεις όλο τον απαραίτητο εξοπλισμο σε λειτουργίσημη κατάσταση καθώς επίσης και μηχανικά την μηχανή σου ότι είναι οκ.Έλεγξε και το σκάφος στεγανά εάν είναι οκ. Πήγαινε λίγους δοκιμαστικούς περίπατους και θα μάθεις πολλά.
Φίλε καλώσόρισες, το λοιπόν σαν πρώτη βάρκα εν καλή αλλά να εξικοιωθείς καλά με το σκάφος σου και μετά να σκεφτείς τα ταξίδια τα μακρινά ή τα πολλά άτομα πάνω γιατί υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που θα τα μάθεις στην πορεία. Για παράδειγμα δέν ξεκινάει η βάρκα, περνάει απο δίπλα σου ένα μεγάλο σκάφος σε μεγάλη ταχύτητα, βράζει η μηχανή σου, βάζει νερό απο κάπου η βάρκα. Για το θέμα ταξίδι Λεμεσό Πάφο και Λεμεσό Λάρνακα δέν σου συνιστώ να πάεις απο θάλασσα αλλά να την πάρεις με το αυτοκίνητο και να την ρίξεις εκεί που θέλεις είναι πολύ πιο ασφαλισμένο, εύκολο, άνετο, και οικονομικό. έλεγξε καλα΄ότι έχεις όλο τον απαραίτητο εξοπλισμο σε λειτουργίσημη κατάσταση καθώς επίσης και μηχανικά την μηχανή σου ότι είναι οκ.Έλεγξε και το σκάφος στεγανά εάν είναι οκ. Πήγαινε λίγους δοκιμαστικούς περίπατους και θα μάθεις πολλά.
Re: γεια και ερωτηση σκαφους
νε εχεις δικαιο....ηβρα το καπου σε καποια παραγραφω και τουτο με τες 18ποδια = 6 ατομα...και 6 ειμαι πομπα ...απλα ηθελα να δω τα Λιμιτς της....δηλαδη περιπου 30 Kmh? μεστην θαλασσα τα 30 εν σαν τα 60 μας στο δρομο ασπουμε??MariosK wrote:Ρε φίλε τι να σου πώ δεν είμαι σίγουρος. Όταν πιάσεις την βάρκα άρχισε να την δοκιμάζεις σιγά σιγά. Πάνω που 6 άτομα μην βάλεις, εκτός του ότι για 18 πόδια μέχρι 6 δικαιούσε, θα είναι και ταλαιπωρία. Η 40 δεν είμαι σίγουρος πόσα θα σου πιάνει αλλά πάνω που 20 κόμβους νομίζω θα δυσκολευτεί.
Re: γεια και ερωτηση σκαφους
Φίλε καλώσόρισες, το λοιπόν σαν πρώτη βάρκα εν καλή αλλά να εξικοιωθείς καλά με το σκάφος σου και μετά να σκεφτείς τα ταξίδια τα μακρινά ή τα πολλά άτομα πάνω γιατί υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα που θα τα μάθεις στην πορεία. Για παράδειγμα δέν ξεκινάει η βάρκα, περνάει απο δίπλα σου ένα μεγάλο σκάφος σε μεγάλη ταχύτητα, βράζει η μηχανή σου, βάζει νερό απο κάπου η βάρκα. Για το θέμα ταξίδι Λεμεσό Πάφο και Λεμεσό Λάρνακα δέν σου συνιστώ να πάεις απο θάλασσα αλλά να την πάρεις με το αυτοκίνητο και να την ρίξεις εκεί που θέλεις είναι πολύ πιο ασφαλισμένο, εύκολο, άνετο, και οικονομικό. έλεγξε καλα΄ότι έχεις όλο τον απαραίτητο εξοπλισμο σε λειτουργίσημη κατάσταση καθώς επίσης και μηχανικά την μηχανή σου ότι είναι οκ.Έλεγξε και το σκάφος στεγανά εάν είναι οκ. Πήγαινε λίγους δοκιμαστικούς περίπατους και θα μάθεις πολλά.[/quote]admin wrote:ρε φιλε να σε καλα.......η αληθεια ειναι οτι εκλεισα την βαρκα και σαν πρωτο σκαφος μπορω να πω οτι αναλογως εννεν πολλα τα προβληματα για να με απονθαρυνουν....το μονο που σκεφτομαι ειναι η μηχανη η 40αρα... π.χ παω ταξιδι απο Λεμεσο - Παφο ή Λεμεσο - Λαρνακα ...να πηγαινω αφοβα χωρις στασεις η να καμνω και καποιαν σταση αναμεσα/?? Υπαρχει κατι παραπανω αλλο που πρεπει να ξερω για ετσι αποστασεις ? 3ερεις περιπου ταχυτητα ποσο θα πιαννει η 40αρα?? Σωννει την βαρκα με 6-8 ατομα θελεις να πεις, για ταξιδακια παλε κλπ?
θενκου για το καλωσορισμα admin και ευκαριστο για την βοηθεια....εχεις απολυτο δικαιο..απλα ξερεις ενναταν καλα να ηξερα ενα περιπου ποτε να αρκεφκω να ανησυχω για τες αποστασεις προτου γινει καμια στραβη τζε μαθουμεν με το παθημαν ...


-
- Posts: 4
- Joined: Wed Mar 19, 2008 7:10 pm
Re: Βοήθεια για αγορά βάρκας
tha ithela ti gnomi sas: me endiaferi agora varkas gia volta, psilo paragadi k kamia katheti...ti idos prosferete gia afta pou tha kano? kai pio tha prepi na ine to budget m gia kati tetio
-
- Posts: 343
- Joined: Sat Sep 29, 2007 8:49 am
- Location: Lefkosia
Re: Βοήθεια για αγορά βάρκας
φιλε μου χαιρεται..
καταρχην γραφε με ελληνικους χαρακτηρες(κανονες του φορουμ)
πιστευκω με μια βαρκα fiberclass εν να καμνεις πολλα καλα την δουλεια σου..(αφου θελεις να συρνεις παραγαδι εν σου συνιστω το φουσκωτο)...
μια βαρκα 15-17 ποθκια εν το καλλυτερο μεγεθος πιστευκω..με μια μηχανη 40-50 αλογα ...τωρα για τιμες εν ξερω να σου πω αλλα αν θα βρεις καμια μεταχειρισμενη με ενα 5 χιλιαρο καμνεις την δουλεια σου..(πιστευκω)..συνιστω σου η μηχανη να ειναι 4 στροκε για καλυτερη οικονομια στα καυσιμα και ειναι ποιο αθορυβη..
καταρχην γραφε με ελληνικους χαρακτηρες(κανονες του φορουμ)

πιστευκω με μια βαρκα fiberclass εν να καμνεις πολλα καλα την δουλεια σου..(αφου θελεις να συρνεις παραγαδι εν σου συνιστω το φουσκωτο)...
μια βαρκα 15-17 ποθκια εν το καλλυτερο μεγεθος πιστευκω..με μια μηχανη 40-50 αλογα ...τωρα για τιμες εν ξερω να σου πω αλλα αν θα βρεις καμια μεταχειρισμενη με ενα 5 χιλιαρο καμνεις την δουλεια σου..(πιστευκω)..συνιστω σου η μηχανη να ειναι 4 στροκε για καλυτερη οικονομια στα καυσιμα και ειναι ποιο αθορυβη..
Re: γεια και ερωτηση σκαφους
Φιλε χαιρεται,bam bam wrote:νε εχεις δικαιο....ηβρα το καπου σε καποια παραγραφω και τουτο με τες 18ποδια = 6 ατομα...και 6 ειμαι πομπα ...απλα ηθελα να δω τα Λιμιτς της....δηλαδη περιπου 30 Kmh? μεστην θαλασσα τα 30 εν σαν τα 60 μας στο δρομο ασπουμε??MariosK wrote:Ρε φίλε τι να σου πώ δεν είμαι σίγουρος. Όταν πιάσεις την βάρκα άρχισε να την δοκιμάζεις σιγά σιγά. Πάνω που 6 άτομα μην βάλεις, εκτός του ότι για 18 πόδια μέχρι 6 δικαιούσε, θα είναι και ταλαιπωρία. Η 40 δεν είμαι σίγουρος πόσα θα σου πιάνει αλλά πάνω που 20 κόμβους νομίζω θα δυσκολευτεί.
Εστω και καθυστερημενα να σχολιασω μερικα πραματα που διαβασα στο topic:
1. Το ποσα ατομα παιρνει το σκαφος ειναι καθορισμενα απο τον κατασκευαστη και αναφερεται επανω στα χαρτια του σκαφους. Ναι υπαρχει ενας σχετικος πινακας απο το ΤΕΝ αλλα ειναι μονο ενδεικτικος. Μονο ο κατασκευαστης καθοριζει την μεταφορικη ικανοτητα. Πανω στην πινακιδα του κατασκευαστη και στην αδεια κυκλοφοριας του σκαφους αναφερεται ο αριθμος ατομων.
2. 30km/h ειτε στο νερο ειτε στην θαλασσα δεν εχει καμια διαφορα διαφορα. 30km/h ειναι 30 km/h οπου και να τα κανεις. Αν μιλας για ναυτικα μιλια (knots=nautical miles/hour) 1knot η 1 ναυτικο μιλι την ωρα ισουται με 1.852 km/h. Δηλαδη αν το σκαφος σου πιανει 20 knots τοτε το αντιστοιχο ειναι 37 χιλιομετρα την ωρα.
3. Ενα σκαφος 18 ποδια με οτι μηχανη και να εχει ειναι επιφοβο να κανει ταξιδι της εκτασης που ζητας.(Λεμεσο - Λαρνακα κτλ). Ο κυριοτερος λογος ειναι οτι δεν ειναι γνωστο τι καιρικες συνθηκες και θαλασσα θα συναντισεις κατα την διαρκεια του ταξιδιου. Για να καταλαβεις, αν ψαρευεις Λεμεσο, σκεψου ποσες φορες μεσα στον κολπο η θαλασσα ειναι καθρεφτης και μολις προσεγγιζεις το ακρωτηρι δεν υπαρχει περιπτωσει να καταφερεις να βγεις εξω. Και προς Παφο συνηθως παντα εχει θαλασσα. Συν την υπερβολικη καταναλωση σε καυσιμο, συν η θαλασσα που φαεις μες τα μουτρα

4. Την ταχυτητα που πιανει το συγγεκριμενο σκαφος με την συγγεκριμενη 40αρα μηχανη (με τα βαρη που εχεις φορτωμενα στο σκαφος) θα την μετρησεις με το gps σου. Το ιδιο σκαφος με αλλη 40αρα η με λιγοτερα η περισσοτερα βαρη θα εχει μια διαφορα.
5. Με το σκαφος σου καμε οτι ψαρεμα γουσταρεις. Μεν ακουεις πελλαρες οτι εν καμνει για τουτο και καμνει για τζεινο. Αν σε βολευκει εσενα σημαινει καμνει.
6. Κατι που ειπεν και ο φιλος ο ΜαριοςΚ και απλα να προσθεσω: Σκαφη με μικρο V και λιγοτερο βαρος εχουν την ταση να κανουν πλαγιο drifting με πιο γρηγορο ρυθμο συγκριτικα με αλλα με πιο βαθυ V. Φυσικα στο drifting ρολο παιζει το προφιλ και το εμβαδο της πλευρας που ειναι εκτεθημενη στον αερα.
Το βαθυ V βοηθα στο να μπαινει το σκαφος ομαλα στο νερο οταν υπαρχει κυμματισμος "κοβωντας" το κυμα και παραλληλα καλυτερη ευσταθεια. Αν το σκαφος ειναι "ξεβαθο" και πιο στρογγυλεμενο τοτε αντι να κοβει το κυμα θα χτυπα πανω. Η ομαλη πλευση επιτυγχανεται και με την σωστη ταχυτητα αναλογως καιρου. Δηλαδη αν με την ταχυτητα που πας χτυπας τις κορυφες των κυματων τοτε η αναπτυσσεις λιγο η ελαττωνεις αναλογως για να αποφευγεις το "σφυροκοπημα".
Φιλικα,
Last edited by COTSIOS80 on Sat Sep 25, 2010 9:14 pm, edited 1 time in total.
Ditch the bitch and let's go fishing!