2 Stroke αλλαγη λαδιου Gearbox

Post Reply
User avatar
AggelosLRK
Posts: 1655
Joined: Thu Apr 24, 2008 6:38 pm

2 Stroke αλλαγη λαδιου Gearbox

Post by AggelosLRK »

Υπαρχει συγκεκριμενο λαδι για καθε μηχανη ή μαρκα και που θα το βρω?
Επισης με τι πατεντα θα το βαλω διχως να αφησω αερα μεσα?

User avatar
gptochos
Posts: 705
Joined: Tue Apr 17, 2007 7:42 am
Location: Λάρνακα

Re: 2 Stroke αλλαγη λαδιου Gearbox

Post by gptochos »

Άγγελε έχει ειδικό λάδι για το Gearbox! Όσον αφορά πως το αλλάσεις εν λίο περίεργη η διαδικασία! Εγώ έφερα μηχανικό και μου το αλλαξε! Για να μεν αφήκεις αέρα αφήνεις την βίδα ανοικτή ενόσω βάλεις το λάδι!μόλις ξεκινήσει και βκαίνει λάδι από την βίδα την σφίγγεις και είσαι μια χαρά. Νομίζω εν κάτι έτσι που έκαμε ο μάστρος!

Λάδι θα έβρεις στα μαγαζιά που πουλούν εξοπλισμός για βάρκες αποκλειστικά! Σε πρατήρια βενζίνης επίσης λογικά πρέπει να έχουν και φυσικά στην αντιπροσωπία
Ποιος θα ειναι ο τριτος καπετάνιος?

User avatar
COTSIOS80
Posts: 519
Joined: Thu Mar 05, 2009 9:56 am

Re: 2 Stroke αλλαγη λαδιου Gearbox

Post by COTSIOS80 »

AggelosLRK wrote:Υπαρχει συγκεκριμενο λαδι για καθε μηχανη ή μαρκα και που θα το βρω?
Επισης με τι πατεντα θα το βαλω διχως να αφησω αερα μεσα?

Τι μηχανη εχεις? (μαρκα, μοντελο, χρονολογια)
Ditch the bitch and let's go fishing!

User avatar
AggelosLRK
Posts: 1655
Joined: Thu Apr 24, 2008 6:38 pm

Re: 2 Stroke αλλαγη λαδιου Gearbox

Post by AggelosLRK »

εχω yahama 30hp "H" 2004
βρηκα οτι το λαδι πρεπει να ειναι "SAE #90" μακαρι να το εχει κανα πρατηριο να μεν βουρω.
σωστα γιωργο!ετσι ειδα και εγω να κανουν αλλα μακαρι να βρω εκεινο το λαστιχουι που βιδωνει πανω στην τρυπα και να πομπαρω μεσα το λαδι,δωσμου και το τηλ του μηχανικου σου αν ερχεται σπιτι σε περιπτωση που τον χρειαστω

User avatar
I_AM_BLUE
Posts: 80
Joined: Fri Apr 10, 2009 8:21 am

Re: 2 Stroke αλλαγη λαδιου Gearbox

Post by I_AM_BLUE »

Η Αλλαγή του λαδιού του Gear box είναι πολυ απλή διαδικασία...μπορείς να το κάμεις μόνος σου..!

Χρειάζεται να ξεβιδώσεις 2 βίδες που βρίσκονται στο ύψος περίπου της αρχή και του τέλους της προπέλας. Πρώτα την πάνω (OIL LEVEL) και μετά την κάτω για να τρέξει το παλιό λάδι.

Μετά θα πάρει ένα σωληνάριο με λάδι gear-box και θα κόψεις στον λαιμό, πριν από τα πάσα (τα πάσα να μείνουν πάνω). Το βιδώνεις στην κάτω τρύπα, και πιέζεις για να μπει λάδι στην μηχανή.
Όταν γεμίσει, θα τρέξει λάδι από την πάνω τρύπα. Βάλε το καππάκι της πάνω τρύπας, και μετά αφαίρα το σωληνάριο και κλείσε και την κάτω.
Τέλειωσες... :clap:

Για μηχανή 40αρα και 50αρα χρειάζεσαι 2 σωληνάρια!

Εν τω μεταξύ, αν στο παλιό λάδι που θα τρέξει δεις να υπάρχει νερό, μην βάλεις άλλο λάδι και πάρτην στον μηχανικό σου...γιατί υπάρχει πρόβλημα με τον κκετσιέ του ποθκιού.... :think:

P.S. Αν κάμεις ένα search στο youtube θα έβρεις και βίτεο με την διαδικασία
"Τα περισσότερα ψέματα λέγονται, ΠΡΙΝ από τις Εκλογές, ΚΑΤΑ την διάρκεια του Πολέμου, και.... ΜΕΤΑ το Ψάρεμα!"

User avatar
gptochos
Posts: 705
Joined: Tue Apr 17, 2007 7:42 am
Location: Λάρνακα

Re: 2 Stroke αλλαγη λαδιου Gearbox

Post by gptochos »

AggelosLRK wrote:εχω yahama 30hp "H" 2004
βρηκα οτι το λαδι πρεπει να ειναι "SAE #90" μακαρι να το εχει κανα πρατηριο να μεν βουρω.
σωστα γιωργο!ετσι ειδα και εγω να κανουν αλλα μακαρι να βρω εκεινο το λαστιχουι που βιδωνει πανω στην τρυπα και να πομπαρω μεσα το λαδι,δωσμου και το τηλ του μηχανικου σου αν ερχεται σπιτι σε περιπτωση που τον χρειαστω
άγγελε τώρα είδα το ποστ σου. Το τηλ του μηχανικού μου είναι 99578977 Μιχάλης. Αν τον χρειαστείς πιάστων τηλέφωνο και θα σε εξυπηρετήσει.

Έχουν δίκαιο από τα πιο πάνω ποστ από κάτω προς τα πάνω τώρα εθυμήθηκα και εγω :D
Ποιος θα ειναι ο τριτος καπετάνιος?

User avatar
AggelosLRK
Posts: 1655
Joined: Thu Apr 24, 2008 6:38 pm

Re: 2 Stroke αλλαγη λαδιου Gearbox

Post by AggelosLRK »

ωραια,νασται καλα παιδια!

User avatar
AggelosLRK
Posts: 1655
Joined: Thu Apr 24, 2008 6:38 pm

Re: 2 Stroke αλλαγη λαδιου Gearbox

Post by AggelosLRK »

I_AM_BLUE wrote:Η Αλλαγή του λαδιού του Gear box είναι πολυ απλή διαδικασία...μπορείς να το κάμεις μόνος σου..!

Χρειάζεται να ξεβιδώσεις 2 βίδες που βρίσκονται στο ύψος περίπου της αρχή και του τέλους της προπέλας. Πρώτα την πάνω (OIL LEVEL) και μετά την κάτω για να τρέξει το παλιό λάδι.

Μετά θα πάρει ένα σωληνάριο με λάδι gear-box και θα κόψεις στον λαιμό, πριν από τα πάσα (τα πάσα να μείνουν πάνω). Το βιδώνεις στην κάτω τρύπα, και πιέζεις για να μπει λάδι στην μηχανή.
Όταν γεμίσει, θα τρέξει λάδι από την πάνω τρύπα. Βάλε το καππάκι της πάνω τρύπας, και μετά αφαίρα το σωληνάριο και κλείσε και την κάτω.
Τέλειωσες... :clap:

Για μηχανή 40αρα και 50αρα χρειάζεσαι 2 σωληνάρια!

Εν τω μεταξύ, αν στο παλιό λάδι που θα τρέξει δεις να υπάρχει νερό, μην βάλεις άλλο λάδι και πάρτην στον μηχανικό σου...γιατί υπάρχει πρόβλημα με τον κκετσιέ του ποθκιού.... :think:

P.S. Αν κάμεις ένα search στο youtube θα έβρεις και βίτεο με την διαδικασία

Αυτο το σωληναριο το πουλουν μαζι με το λαδι δλδ?

User avatar
I_AM_BLUE
Posts: 80
Joined: Fri Apr 10, 2009 8:21 am

Re: 2 Stroke αλλαγη λαδιου Gearbox

Post by I_AM_BLUE »

AggelosLRK wrote: Αυτο το σωληναριο το πουλουν μαζι με το λαδι δλδ?
Το λάδι είναι σε σωληνάριο. Σχήμα κάτι σαν της γόμας της UHU ας πούμε, αλλά σε μεγέθυνση.
Υπάρχουν και δοχεία στα οποία προσαρμόζεται σωληνάκι, που έχει πάσα στην άκρη, για τον ίδιο σκοπό, αλλά δεν συνάντησα στην Κύπρο...
"Τα περισσότερα ψέματα λέγονται, ΠΡΙΝ από τις Εκλογές, ΚΑΤΑ την διάρκεια του Πολέμου, και.... ΜΕΤΑ το Ψάρεμα!"

User avatar
I_AM_BLUE
Posts: 80
Joined: Fri Apr 10, 2009 8:21 am

Re: 2 Stroke αλλαγη λαδιου Gearbox

Post by I_AM_BLUE »

Μια παρατήρηση:
Το λάδι της YAMAHA, σε μηχανές 40-50Hp δίχρονες, δεν ταιριάζει στα πάσα της κάτω τρύπας, αλλά επειδή είναι κωνικό στην άκρη, δεν χρειάζεται ούτε κόψιμο γιατί σφηνώνει στην τρύπα. Θέλει λίγη προσοχή την ώρα που θα λείψει το πρώτο σωληνάριο και πρέπει να μπει και δεύτερο, αλλά είναι OK.
Μόλις γεμίσει το Gearbox(βγαίνει λάδι από την πάνω τρύπα), βάζουμε πρώτα την βίδα στην πάνω τρύπα, για να μην έχει αέρα, και να μπει η δεύτερη (κάτω) χωρίς να χαθεί λάδι μόλις τραβήσουμε το σωληνάριο.
"Τα περισσότερα ψέματα λέγονται, ΠΡΙΝ από τις Εκλογές, ΚΑΤΑ την διάρκεια του Πολέμου, και.... ΜΕΤΑ το Ψάρεμα!"

Post Reply

Return to “ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΚΑΦΩΝ”