Bass fishing απορίες!!!!!!

Post Reply
kostas728
Posts: 124
Joined: Sat Aug 22, 2009 12:32 pm

Bass fishing απορίες!!!!!!

Post by kostas728 »

Γεια σας παιδιά είμαι καινούργιος στο forum καταρχάς μου αρέσει πολύ το forum συγχαρητήρια!!! επίσης είμαι ταχτικός αναγνώστης του περιοδικού!! δεν "εψαρεψα" ποτε στα φράγματα τις κύπρου!! είμαι φοιτητής στην αμερική όπου psaureuw τα λαβράκια στις ελεύθερες μου ώρες το προσωπικό m record είναι 2.563 κιλά σε large mouth και 3.128 σε small mouth !!! οι απορίες μου είναι οι εξής! (1) μπορώ να χρησιμοποιήσω bass boat στα φράγματα μας η οποιο δήποτε άλλο είδος βάρκας??? (2) αξίζει το κόπο να πληρώσω g την μεταφορά του εξοπλισμού μου πχ (βάρκα κτλ) γιατί "ετελιωσα" τες σπουδές μου? η να τα πουλήσω??
SOUTH JERSAY REEL BURNERS! www.sjrb-online.com/

User avatar
apsavvas
Posts: 1045
Joined: Mon Jan 26, 2009 7:22 pm

Re: Bass fishing apories!!!!!!

Post by apsavvas »

καλιμερα φιλε.

Απαγορευεται η οποια διποτε βαρκα στα Κυπριακα φραγματα.
The only source of knowledge is experience

User avatar
MariosK
Posts: 3582
Joined: Sun May 04, 2008 6:00 pm
Location: Πάφος
Contact:

Re: Bass fishing apories!!!!!!

Post by MariosK »

Καλημέρα Κώστα! Είσαι απίστευτα τυχερός που έζησες έστω τζε για λίο την εμπειρία του bass fishing από βάρκα. Για τους περισσότερους από εμάς είναι απλά ένα όνειρο που ίσως κάποτε να γίνει πραγματικότητα και στην Κύπρο στο πολύ μακρινό μέλλον :( . Δυστυχώς όπως σου είπε και ο Σάββας η βάρκα απαγορεύεται στα φράγματα μας αλλά αν θέλεις φέρτην και γω θα πληρώνω ενοίκιο να την στήνω στην ακτή τζε να φκένω πάνω να ψαρεύκω :lol:.

User avatar
PrEdAtΩR
Posts: 839
Joined: Fri Nov 23, 2007 11:59 pm

Re: Bass fishing apories!!!!!!

Post by PrEdAtΩR »