Page 1 of 1

ΓΙΑΤΙ ΦΟΥΣΚΩΤΟ????

Posted: Tue Mar 24, 2009 2:05 pm
by RagingSea Ltd
Το ευκολονοητο θεμα για μας, αλλα δυσκολο εργο στο να θιξουμε την σημασια του.....
Σελιδα εκδοτη:http://www.ofse.gr/giatifuskoto.htm

Μην βιαζεσται να σκεφτητε πως δεν ειναι για σας το φουσκωτο....διαβαστε προσεχτικα :!: :?: :idea:
Επειδή οι λόγοι που κάνουν το φουσκωτό σκάφος να υπερέχει δεν τελειώνουν πουθενά, η στήλη "Γιατί Φουσκωτό" είναι πάλι εδώ!

Θα πρέπει να δώσουμε να καταλάβουν όλοι ότι το φουσκωτό δεν έχει επικρατήσει για λόγους μόδας, αλλά για τα εμφανή και ουσιαστικά πλεονεκτήματα του, που ως γνωστό εκτιμήθηκαν από φορείς και δημόσιους οργανισμούς (Λιμενικό Στρατό πυροσβεστικά κλπ)


Πρώτος και ουσιαστικός λόγος για τον οποίο υπερτερεί σε σχέση με τα αλλά σκάφη είναι η άνωση που δημιουργούν οι αεροθάλαμοι, την οποία για να επιτύχει άλλο αντίστοιχο σκάφος είναι αναγκαίο τα ύφαλα και οι χώροι κάτω από το πάτωμα να είναι τελείως στεγανοί.

Αυτό ασφαλώς έχει ως αποτέλεσμα το ελαφρύ μέρος του συνόλου να βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο του σκάφους, ενώ αντίθετα όλα τα βάρη να είναι τοποθετημένα πάνω από το κατάστρωμα και ως εκ τούτου η ισορροπία να γίνεται επισφαλής. Όμως ανεξάρτητα από τα βάρη, υπάρχει άλλος ένας βασικός λόγος που επιδρά αρνητικά στην ισορροπία και δεν είναι άλλος από τον αέρα που βρίσκεται εγκλωβισμένος στα στεγανά τμήματα ο οποίος θέλει να μετακινηθεί προς τα πάνω. Αντίθετα σε ένα φουσκωτό ο αέρας βρίσκεται στα ψηλότερα σημεία του δηλαδή στους αεροθαλάμους, με αποτέλεσμα να το κρατούν σταθερό στην επιφάνια της θάλασσας σε θέση απόλυτης ισορροπίας. Η ευστάθεια σε συνδυασμό με την άνωση, είναι παράγοντες που επιτρέπουν σε ένα ταχύπλοο φουσκωτό σκάφος να έχει την απαιτούμενη ασφάλεια σε ακραίες καταστάσεις, εξαλείφοντας σχεδόν την πιθανότητα ανατροπής σχμ 2.

Αναφερόμαστε δε στα ταχύπλοα σκάφη διότι τα αργά σκάφη εκτοπίσματος, όπως πχ τα ιστιοπλοϊκά μπορούν να έχουν σχεδόν ολικά καλυμμένο το κατάστρωμα χρησιμοποιώντας τον εσωτερικό χώρο σαν μέσο άνωσης και με μια βαθιά και βαριά καρίνα επιτυγχάνουν την απαιτούμενη ευστάθεια Θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς ότι δεν είναι απαραίτητο οι στεγανοί χώροι ενός πολυεστερικού σκάφους να βρίσκονται από κάτω, αλλά αντίθετα μπορούν να τοποθετηθούν κλειστά κουτιά περιμετρικά ώστε να η πολυπόθητη ισορροπία. Πράγματι υπάρχουν εταιρίες που παράγουν τέτοια αβύθιστα σκάφη, αυστηρών προδιαγραφών, που όμως τελικά μια τέτοια κατασκευή δεν απλοποίησε την παραγωγή αλλά αντίθετα την έκανε περισσότερο ακριβή από εκείνη του φουσκωτού και σύγχρονος πρόσθεσε βάρος και δυσκολίες στις περιπτώσεις επισκευών. Μετά όλα αυτά το ερώτημα "και γιατί όχι Φουσκωτό" έγινε πιο έντονο και ουσιαστικό.
Τέλος υπάρχουν και άλλοι τεχνικοί λόγοι που κάνουν τα φουσκωτά σκάφη να πλεονεκτούν και σε άλλα σημεία τα οποία αναφέρουμε παρακάτω.

α) Τα έξαλα ενός πλαστικού, για να μη περνούν νερά μέσα, πρέπει να κατασκευάζονται ψηλότερα από αυτά ενός φουσκωτού, με συνέπεια να γίνεται περισσότερο ευαίσθητο σε ισχυρούς πλάγιους ανέμους αλλά και να δυσκολεύει την περισυλλογή ανθρώπων όταν πρέπει να χρησιμοποιηθεί σαν σωστικό.

β) Όλες οι κλειστές πολυεστερικού κατασκευές, που αντικαθιστούν τους αεροθαλάμους δεν έχουν την απαιτούμενη ελαστικότητα σε κτυπήματα και όταν στο εσωτερικό τους γεμίζονται με πολυουρεθάνη, σε περίπτωση ρήγματος επισκευάζονται πολύ δύσκολα.


Νομίζουμε ότι μετά από όλα αυτά, δεν υπάρχει κάποιο σημείο που να αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης στους λόγους που κάνουν το φουσκωτό σκάφος να πλεονεκτεί εμφανώς.

Ακόμη και η πιστοποίηση του CE για τα φουσκωτά σκάφη, λόγω της πλευστότητας τους και της ευστάθειας τους έχει άλλα μέτρα και σταθμά, όπως για παράδειγμα το τεστ ευστάθειας γίνεται με άλλο το φορτίο στην μια πλευρά. Στα πολυεστερικά σκάφη όμως, προκειμένου να μπορούν να αντεπεξέλθουν στο μονόπλευρο φορτίο, αναγκαστικά μειώνεται το μέγεθος τους. Αυτός είναι και ο λόγος που θα δούμε στα φουσκωτά σκάφη εμφανώς αυξημένη δυνατότητα μεταφοράς επιβαινόντων ή φορτίων γενικότερα.

Έτσι η απάντηση στο ερώτημα "ΓΙΑΤΙ ΦΟΥΣΚΩΤΟ" έρχεται μόνη της.


Για εσας τους παλιους και τρεχων φανατικους οπαδους του πλαστικου (λογο τροπου ψαρεματος) υπαρχουν φουσκωτα σκαφοι στα μετρα σας, με τους τεραστιους χορους που χρειαζεσται και με ασφαλισμενο τραβηγμα αγγιστριων μακρια απο αεροθαλαμους.... Σιγα σιγα θα τα δειτε μπροστα σας (ZAR-Formenti)

Re: ΓΙΑΤΙ ΦΟΥΣΚΩΤΟ????

Posted: Tue Mar 24, 2009 3:20 pm
by MariosK
Εμένα αρέσκει μου το πολυεστερικό γιατί έχει πλάτσα :mrgreen:

Re: ΓΙΑΤΙ ΦΟΥΣΚΩΤΟ????

Posted: Tue Mar 24, 2009 5:09 pm
by RagingSea Ltd
Μαριε συφωνοι αλλα, λεμε ομως πως υπαρχουν σκαφοι Combination Boats που με εξυπνο τροπο κατασκευαζονται για πολλους θαλασσοτυπους
Ψαξε το γινετα..... :)
Πλευση φουσκωτου χωροι πολυεστερικου... ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ.....

Re: ΓΙΑΤΙ ΦΟΥΣΚΩΤΟ????

Posted: Wed Mar 25, 2009 10:30 am
by MariosK
Ναι αλλά δυστυχώς σε έτσι πολυτελή φουσκωτά η τιμή πάει στα ύψη :(.

Βέβαια ότι πληρώνεις παίρνεις εν να μου πεις τωρά :).

Re: ΓΙΑΤΙ ΦΟΥΣΚΩΤΟ????

Posted: Thu Mar 26, 2009 8:31 am
by gptochos
Λογικά το σκάφος το επιλέγεις αναλόγως της χρήσης. Εαν θέλεις κάτι για αναψυχή και για ψάρεμα τότε μπαίνουν πολλά πράγματα στο τραπέζι.

1. Το φουσκωτό είναι ελαφρύ στο τράβηγμα με το αυτοκίνητο οπόταν έχεις πιο λίγη φθορά αυτοκινήτου και κατανάλωση βενζίνης
2. Το φουσκωτό είναι έυκολο στο ρίξιμο στη θάλασσα και στο βγάλσιμο
3. Το φουσκωτό αναπτύσσει πιο μεγάλες ταχύτητες (λογικα) με ίδια μηχανή σε πολυεστρερικό
4. Πολύ καλή πλεύση σε καιρό το φουσκωτό (ειδικά αν θα βάλεις και καμια γυναίκα πάνω δεν θα σου μουρμουρά ότι εζαλίστικε :lol: )
5. Πιο λίγη κατανάλωση βενζίνης αφού είναι πιο ελαφρύ από το πολυεστερικό
6. Αν τρυπήσει βάλεις μια ππάτσια τζαι ετέλειωσε ενω το πολυεστερικό θέλει πιο πολλή φασαρία
7. Αν κτυπήσεις και τρυπήσει πολυεστερικό σε θάλασσα επουτσισες την ενώ με το φουσκωτό φκαίνεις πάνω στα μπαλόνια και σιγά σιγά βκαίνεις έξω.
8. Πολυεστερικό είναι αθάνατο το υλικό του σε σχέση με το φουσκωτό που σε κάποια φάση θα θέλεις να αλλάξεις μπαλόνια
9. Πολυεστερικό αρκετοί χώροι σε σχέση με το φουσκωτό (ειδικά για ψάρεμα)
10. Πολυεστερικό είναι πιο φθηνό από το φουσκωτό

Οποταν σε τελική ανάλυση βάζεις στο τραπέζι τα πιο πάνω και αποφασίζεις. Εγώ προσωπικά προτιμώ φουσκωτό γιατί είναι ελαφρύ, το βάζεις πιο εύκολα στο νερό, το τραβάς πιο εύκολα, πιο καλή πλεύση και τέλος γιατί είμαι ψύρας και μαζόχας και αρέσκει μου να το κάμνω γυαλί και κάθε λίγο συντήρηση. :dance: :angry-soapbox: :laughing-rolling:

Γιώρκο πότε εννα έρτεις να μου τανίσεις να Polishaρουμε τα μπαλόνια να μεν σε πάρει και να σε σηκώσει. :angry-tappingfoot: Τζερνώ τους καφέδες μεν φέρεις :obscene-drinkingbuddies:

Re: ΓΙΑΤΙ ΦΟΥΣΚΩΤΟ????

Posted: Thu Mar 26, 2009 9:25 pm
by RagingSea Ltd
Οπα μπαλονια ακουο ..... Πιος μιλα? Πιος εισαι ? o gptochos ? :)

Re: ΓΙΑΤΙ ΦΟΥΣΚΩΤΟ????

Posted: Fri Mar 27, 2009 9:54 am
by mpousoulas
gptochos wrote:Λογικά το σκάφος το επιλέγεις αναλόγως της χρήσης. Εαν θέλεις κάτι για αναψυχή και για ψάρεμα τότε μπαίνουν πολλά πράγματα στο τραπέζι.

1. Το φουσκωτό είναι ελαφρύ στο τράβηγμα με το αυτοκίνητο οπόταν έχεις πιο λίγη φθορά αυτοκινήτου και κατανάλωση βενζίνης
2. Το φουσκωτό είναι έυκολο στο ρίξιμο στη θάλασσα και στο βγάλσιμο
3. Το φουσκωτό αναπτύσσει πιο μεγάλες ταχύτητες (λογικα) με ίδια μηχανή σε πολυεστρερικό
4. Πολύ καλή πλεύση σε καιρό το φουσκωτό (ειδικά αν θα βάλεις και καμια γυναίκα πάνω δεν θα σου μουρμουρά ότι εζαλίστικε :lol: )
5. Πιο λίγη κατανάλωση βενζίνης αφού είναι πιο ελαφρύ από το πολυεστερικό
6. Αν τρυπήσει βάλεις μια ππάτσια τζαι ετέλειωσε ενω το πολυεστερικό θέλει πιο πολλή φασαρία
7. Αν κτυπήσεις και τρυπήσει πολυεστερικό σε θάλασσα επουτσισες την ενώ με το φουσκωτό φκαίνεις πάνω στα μπαλόνια και σιγά σιγά βκαίνεις έξω.
8. Πολυεστερικό είναι αθάνατο το υλικό του σε σχέση με το φουσκωτό που σε κάποια φάση θα θέλεις να αλλάξεις μπαλόνια
9. Πολυεστερικό αρκετοί χώροι σε σχέση με το φουσκωτό (ειδικά για ψάρεμα)
10. Πολυεστερικό είναι πιο φθηνό από το φουσκωτό

Οποταν σε τελική ανάλυση βάζεις στο τραπέζι τα πιο πάνω και αποφασίζεις. Εγώ προσωπικά προτιμώ φουσκωτό γιατί είναι ελαφρύ, το βάζεις πιο εύκολα στο νερό, το τραβάς πιο εύκολα, πιο καλή πλεύση και τέλος γιατί είμαι ψύρας και μαζόχας και αρέσκει μου να το κάμνω γυαλί και κάθε λίγο συντήρηση. :dance: :angry-soapbox: :laughing-rolling:

Γιώρκο πότε εννα έρτεις να μου τανίσεις να Polishaρουμε τα μπαλόνια να μεν σε πάρει και να σε σηκώσει. :angry-tappingfoot: Τζερνώ τους καφέδες μεν φέρεις :obscene-drinkingbuddies:

Γιώργο έπιασες φουσκωτό? Βάλε λίγες φωτωγραφίες να απολαύσουμε.

Re: ΓΙΑΤΙ ΦΟΥΣΚΩΤΟ????

Posted: Sat Mar 28, 2009 8:03 am
by gptochos
RagingSea Ltd wrote:Οπα μπαλονια ακουο ..... Πιος μιλα? Πιος εισαι ? o gptochos ? :)
Μπαλονια γκρίζα με κίτρινο :lol: Ναι ρε φιλε αλλά το πιο πάνω εν το έπιασα για βοήθα λίγο είναι και πρωί και ακόμα να φέρω τα μίλια μου :lol: .



Επιτελους απόκτησα ενα 440 sacs του 2007 με 50 4Τ μηχανή. Φώτο θα βάλω μετά για βαρκούμε να το ξεσκεπάσω :shifty: Ακόμα περιμένω να με καλέσουν για επιθεώρηση του σκάφους να είμαι νομιμος να το σύρω μέσα να οργώσω τες θάλασσες :character-beavisbutthead:

Re: ΓΙΑΤΙ ΦΟΥΣΚΩΤΟ????

Posted: Tue Mar 31, 2009 2:11 pm
by hdemetris
gptochos wrote: Επιτελους απόκτησα ενα 440 sacs του 2007 με 50 4Τ μηχανή. Φώτο θα βάλω μετά για βαρκούμε να το ξεσκεπάσω :shifty: Ακόμα περιμένω να με καλέσουν για επιθεώρηση του σκάφους να είμαι νομιμος να το σύρω μέσα να οργώσω τες θάλασσες :character-beavisbutthead:
Καλοτάξιδο το φουσκωτό ρε πτόχο

Re: ΓΙΑΤΙ ΦΟΥΣΚΩΤΟ????

Posted: Tue Mar 31, 2009 5:16 pm
by gptochos
hdemetris wrote:
gptochos wrote: Επιτελους απόκτησα ενα 440 sacs του 2007 με 50 4Τ μηχανή. Φώτο θα βάλω μετά για βαρκούμε να το ξεσκεπάσω :shifty: Ακόμα περιμένω να με καλέσουν για επιθεώρηση του σκάφους να είμαι νομιμος να το σύρω μέσα να οργώσω τες θάλασσες :character-beavisbutthead:
Καλοτάξιδο το φουσκωτό ρε πτόχο
Ευχαριστώ ρε φίλε. Μολις βκουν τα χαρτιά και οι άδειες και είμαι καθ' όλα νόμιμος ετοιμαστείτε για όργωμα των θαλασσών :auto-dirtbike:

Re: ΓΙΑΤΙ ΦΟΥΣΚΩΤΟ????

Posted: Thu Apr 02, 2009 2:15 pm
by RagingSea Ltd
Η ΒΑΡΚΑ ΤΟΥ ΜΑΡΙΝΟΥ Κελλα
Για ερωτησεις στον Κελλα :violin: ¨99667664
2627_57581988996_508808996_1613607_6321124_n.jpg
2627_57581988996_508808996_1613607_6321124_n.jpg (40.44 KiB) Viewed 7552 times

Re: ΓΙΑΤΙ ΦΟΥΣΚΩΤΟ????

Posted: Thu May 21, 2009 7:15 am
by kyriakos
ρε κοπελια εγώ προτιμώ το φουσκωτό να είναι απλό και όμορφο να είναι πάντως καιρού να μην έχει υπερβολές από υπερκατασκευές που απλά του δίνουν βάρος και για να ελαφρύνει χάνει από την στιβαρότητα να έχει χορούς εσωτερικούς και εξωτερικούς να έχει αυτονομία βενζίνης αν είναι πάνω τον 6m(μακρινό όνειρο). τέλεια πλεύση παντοσ καιρου. Η ιδέα του φουσκωτού έχει ξεφύγει από κάποιες εταιρίες που "σινχισαν" το φουσκωτό με το ποληστερικο το φουσκωτό μπορεί να είναι όμορφο με λίγα "φιπερ" που δίνουν φινέτσα αλλα πρέπει να παραμένει rib με το μπαλώνει να κυρίαρχη, που αν είναι όμορφο είναι πιο όμορφο από πολλά speedboat. ΨΑΡΟΤΟΥΦΕΚΟ" ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ, ΦΟΥΣΚΩΤΟ ΙΔΕΑ ΜΟΥ,ΘΑΛΑΣΣΑ ΖΩΗ ΜΟΥ.

Re: ΓΙΑΤΙ ΦΟΥΣΚΩΤΟ????

Posted: Thu May 21, 2009 1:05 pm
by theodoulos
το τι εν να αγορασετε καλον αλλα θελουν και συντηρηση απο οτι ξερω (δεν ασχολουμε με βαρκες)

Re: ΓΙΑΤΙ ΦΟΥΣΚΩΤΟ????

Posted: Mon May 25, 2009 12:24 pm
by Pambs
σε οποια φορουμ μπεις παντα υπαρχει παρομοιο θεμα! παντως σαν την πλευση του φουσκωτου δεν εχει, προσωπικα θα ηθελα να αγοραζα ενα 6-7μ αλλα παντα βρισκω τροπο και τρωτα αλλου :D

το ονειρο μου http://marvel.gr/index.php?option=com_expose&Itemid=40