Where are you from?
Στις εκλογές 2013, ψηφίζουμε:
==ΤΟΥΡΝΑ==

bassman

Re: Kourris

Post by bassman »

branko wrote: O by the way does anyone knows this person:
http://www.fishingcy.com/photos/records ... -10-02.jpg
That's me. Picture was taken in 2002. Why are you asking?
I'd rather be fishing!

MariosK

Post by MariosK »

Welcome to the forum branko.
branko wrote:
Now my question is what can be done about this? Whom to contact, where to complain? If not for the fish sake than for our own something has to happen. Can anyone tell me which dam is OK for bass or zander? Is there any anglers club around here?
There is an association for freshwater fishing in Cyprus. This is the website http://www.cyprusffa.com that is currently under reconstruction but you can find there the contact information if you want to contact us. Of course we are aware of all this problems and we are trying our best to solve them but unfortunately freshwater fishing in Cyprus is not consider very important by the authorities and police. What you can do is calling the police at least once, asking for the name and the budge number of the officer that took the complain. If they don't come, try to contact us as soon as possible and we will try to call the police again and ask them to come and check. I must tell you that for now we can't expect much, some times it takes more than 5-6 calls and several hours to convince them to come and most of the times they don't show at all but we still have to try every single time.

Here is also a link for a pdf file that contains all phone numbers for complains for each dam http://www.cyprusffa.com/Xrisima%20tilefona%20en.pdf . Print this and keep it with you during fishing.

(CyBasser)

Re: ΦΡΑΓΜΑ ΛΥΜΠΙΩΝ

Post by (CyBasser) »

Dear Branko,

Welcome to the forum.

The situation you describe is real and we are all aware of it. As MariosK told you above, we are actively trying to change things, but it will take a lot of effort. Our association (Cyprus Freshwater Angling Association) is hard working in these issues and there are hopes that things will change for the better in 2010. Regarding the c&r mentality, practically all legal anglers (including all who answered to you) now practice and promote c&r. Most of the anglers you saw at that particular place at Kouris are illegal, and indeed, for them the fact that you released back 10 fish is almost a real crime!

If you are really interested about freshwater fishing on our little island, I strongly urge you to come directly in contact with us and join forces. We are having a lot of work ahead of us to change things, and every one counts in this effort.

Tight Lines

Rolandos Constantinides
Vice-President, CFAA
There is fishing, and there is BASS FISHING!
ALWAYS PRACTICE CATCH AND RELEASE!!!

branko

Post by branko »

bassman wrote:
I was just wondering how could you....but I was told that you now practice C&R and I'm happy for you, we are all human and we make mistakes, smart people learn from them :clap:
Last edited by branko on Tue Nov 10, 2009 10:00 pm, edited 1 time in total.

branko

Post by branko »

caveman wrote:Welcome to the forum Branco! :)

Where are you from?
Hi caveman,
I'm from Serbia, Belgrade, but I've been living in Cy for the past 8 years. I can read and speak Greek but can't write yet and don't want to use greeklish so feel free and speak Greek.

branko

Post by branko »

(CyBasser) wrote:Dear Branko,

Welcome to the forum.

The situation you describe is real and we are all aware of it. As MariosK told you above, we are actively trying to change things, but it will take a lot of effort. Our association (Cyprus Freshwater Angling Association) is hard working in these issues and there are hopes that things will change for the better in 2010. Regarding the c&r mentality, practically all legal anglers (including all who answered to you) now practice and promote c&r. Most of the anglers you saw at that particular place at Kouris are illegal, and indeed, for them the fact that you released back 10 fish is almost a real crime!

If you are really interested about freshwater fishing on our little island, I strongly urge you to come directly in contact with us and join forces. We are having a lot of work ahead of us to change things, and every one counts in this effort.

Tight Lines

Rolandos Constantinides
Vice-President, CFAA
I will be glad to do anything I can to help. Next 2 weeks I have too much work to do and will be working weekends as well, so as soon as I can will get in touch.

branko

Post by branko »

PeRoUkKaS wrote::think: κατι φαινετε πολλα παραξενο..
What do you mean, did I say something?

caveman

Post by caveman »

branko wrote:

Where are you from?
Hi caveman,
I'm from Serbia, Belgrade, but I've been living in Cy for the past 8 years. I can read and speak Greek but can't write yet and don't want to use greeklish so feel free and speak Greek.
Здраво друже! :D

In Thursday we are going for trout fishing… do you want to join us?
So we can get to know each other…
Στις εκλογές 2013, ψηφίζουμε:
==ΤΟΥΡΝΑ==

branko

Post by branko »

caveman wrote:
branko wrote:

Where are you from?
Hi caveman,
Здраво друже! :D

In Thursday we are going for trout fishing… do you want to join us?
So we can get to know each other…

Ma milas servika re?!?!?!?!? Thank you for your invite as I mentioned yesterday I am very bussy for the next 2 weeks (bloody work :evil: ). After that will be more than happy to join.

bassman

Post by bassman »

branko wrote:
bassman wrote:
I was just wondering how could you....but I was told that you now practice C&R and I'm happy for you, we are all human and we make mistakes, smart people learn from them :clap:
Φίλε branko, αφού μιλάς ελληνικά θα σου απαντήσω στα ελληνικά. Δεν νομίζω ότι έκανα κάτι για το οποίο να νοιώθω ντροπή από τότε που άρχισα να ψαρεύω μέχρι σήμερα. Γι' αυτό και δεν αφαιρώ τις φωτογραφίες από το site μου. Τότε τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά. Σίγουρα κοιτάζοντας πίσω και ξέροντας αυτά που ξέρω τώρα, θα έκανα διαφορετικές επιλογές. Αλλά αυτό δεν είναι αρκετό απ' ότι φαίνεται. Τι απέγιναν όλα αυτά τα ψάρια που αφήσαμε πίσω τα τελευταία χρόνια στο φράγμα της Γερμασόγειας? Το φράγμα ολόκληρο αφέθηκε να καταστραφεί και το ότι δεν χάθηκε εντελώς οφείλεται στις προσπάθειες κάποιων συγκεκριμένων ανθρώπων. Εκείνο που θέλω να πω είναι ότι το c&r από μόνο του δεν είναι αρκετό. Είναι μόνο ένα μέρος της όλης προσπάθειας που απαιτείται. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που είμαι στο συμβούλιο του Παγκύπριου Συνδέσμου Ερασιτεχνών Ψαράδων Εσωτερικών Υδάτων. Να προσπαθήσω να μην ξαναδούμε τέτοιες καταστροφές. Δεν έμεινα έξω, "στα βραστά μου" και να περιμένω άλλους να κάνουν κάτι για μένα. Προσπαθούσα όσο μπορούσα ακόμα και πολύ πριν μπω στο Σύνδεσμο. Νοιώθω πολύ καλά με τον εαυτό μου με αυτά που κάνω για το ψάρεμα στον τόπο μας. Αυτοί που ζητούν από άλλους μόνο αλλά δεν είναι διατεθειμένοι να "δουλέψουν" ή να βοηθήσουν ας το σκεφτούν ξανά. Ο τρόπος υπάρχει. Θέληση όμως υπάρχει? Τα λόγια είναι εύκολα, η πράξη όμως?

Δεν θεωρώ ότι έκανα λάθος τότε που κρατούσα τα λαβράκια που έπιανα. Τότε κανένας δεν είχε υπ' όψιν του για το c&r και ίσως όλοι όσοι ασχολούνταν με ψάρεμα στην Κύπρο, κρατούσαν τα ψάρια. Δεν ήταν δηλαδή επιλογή το να αφήσεις τα ψάρια πίσω με την έννοια του σημερινού c&r. Σίγουρα τα μικρά αφήνονταν πίσω από κάποιους από εμάς (οι περισσότεροι κρατούσαν ακόμα και τα μικροσκοπικά). Τα φράγματα δεν κινδύνευαν, δεν υπήρχαν όλοι αυτοί οι «ξένοι» που αναφέρεις, αλλά ούτε καν Κύπριοι ψαράδες στα φράγματα. Η αραίωση θηρευτών που δεν είχαν άλλους φυσικούς εχθρούς ίσως να ήταν και η σωστή επιλογή. Κάθε επόμενο χρόνο τα ψάρια που έπιανα ήταν κατά μέσο όρο αρκετά μεγαλύτερα. Πήγαινα στη Γερμασόγεια και δεν έβλεπα ψυχή όλη μέρα. Στο Διπόταμο μόνος μου ένοιωθα μακριά από τον πολιτισμό. Άρα πως να σκεφτώ εγώ ή ο οποιοσδήποτε άλλος για c&r? Σιγά σιγά όμως άρχισε να εμφανίζεται το πρόβλημα. Και φτάσαμε εδώ που είμαστε σήμερα. Το παράνομο ψάρεμα, η κακή διαχείριση των αποθεμάτων νερού και η ανομβρία καταστρέφουν τα πάντα. Τώρα το ψάρεμα στα φράγματα κινδυνεύει άμεσα και χρειάζεται προστασία.

Δεν μπορούμε να κρίνουμε κάποια πράξη που έγινε παλιά ή μέσα σε άλλες συνθήκες, με τα σημερινά δεδομένα ή εντελώς διαφορετικές συνθήκες. Αυτό και αν είναι λάθος. Εσύ δεν γνώρισες τα φράγματα και τις συνθήκες που επικρατούσαν τότε. Πως μπορείς να κρίνεις και να κατακρίνεις αυτά που γίνονταν πριν τόσο καιρό σαν να συμβαίνουν σήμερα?
I'd rather be fishing!

EVANTHIS LOIZOU

Post by EVANTHIS LOIZOU »

Σαν ο μεγαλυτερος σε ηλικια της παρεας ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΩ αυτα που λεει ο Δημητρης.
Αλλες εποχες εκεινες :( :( :(
Ας δουμε τι κανουμε απο τωρα και στο εξης :idea: :idea:

branko

Post by branko »

bassman wrote:Φίλε branko, αφού μιλάς ελληνικά θα σου απαντήσω στα ελληνικά. Δεν νομίζω ότι έκανα κάτι για το οποίο να νοιώθω ντροπή από τότε που άρχισα να ψαρεύω μέχρι σήμερα. Γι' αυτό και δεν αφαιρώ τις φωτογραφίες από το site μου. Τότε τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά. Σίγουρα κοιτάζοντας πίσω και ξέροντας αυτά που ξέρω τώρα, θα έκανα διαφορετικές επιλογές. Αλλά αυτό δεν είναι αρκετό απ' ότι φαίνεται. Τι απέγιναν όλα αυτά τα ψάρια που αφήσαμε πίσω τα τελευταία χρόνια στο φράγμα της Γερμασόγειας? Το φράγμα ολόκληρο αφέθηκε να καταστραφεί και το ότι δεν χάθηκε εντελώς οφείλεται στις προσπάθειες κάποιων συγκεκριμένων ανθρώπων. Εκείνο που θέλω να πω είναι ότι το c&r από μόνο του δεν είναι αρκετό. Είναι μόνο ένα μέρος της όλης προσπάθειας που απαιτείται. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που είμαι στο συμβούλιο του Παγκύπριου Συνδέσμου Ερασιτεχνών Ψαράδων Εσωτερικών Υδάτων. Να προσπαθήσω να μην ξαναδούμε τέτοιες καταστροφές. Δεν έμεινα έξω, "στα βραστά μου" και να περιμένω άλλους να κάνουν κάτι για μένα. Προσπαθούσα όσο μπορούσα ακόμα και πολύ πριν μπω στο Σύνδεσμο. Νοιώθω πολύ καλά με τον εαυτό μου με αυτά που κάνω για το ψάρεμα στον τόπο μας. Αυτοί που ζητούν από άλλους μόνο αλλά δεν είναι διατεθειμένοι να "δουλέψουν" ή να βοηθήσουν ας το σκεφτούν ξανά. Ο τρόπος υπάρχει. Θέληση όμως υπάρχει? Τα λόγια είναι εύκολα, η πράξη όμως?

Δεν θεωρώ ότι έκανα λάθος τότε που κρατούσα τα λαβράκια που έπιανα. Τότε κανένας δεν είχε υπ' όψιν του για το c&r και ίσως όλοι όσοι ασχολούνταν με ψάρεμα στην Κύπρο, κρατούσαν τα ψάρια. Δεν ήταν δηλαδή επιλογή το να αφήσεις τα ψάρια πίσω με την έννοια του σημερινού c&r. Σίγουρα τα μικρά αφήνονταν πίσω από κάποιους από εμάς (οι περισσότεροι κρατούσαν ακόμα και τα μικροσκοπικά). Τα φράγματα δεν κινδύνευαν, δεν υπήρχαν όλοι αυτοί οι «ξένοι» που αναφέρεις, αλλά ούτε καν Κύπριοι ψαράδες στα φράγματα. Η αραίωση θηρευτών που δεν είχαν άλλους φυσικούς εχθρούς ίσως να ήταν και η σωστή επιλογή. Κάθε επόμενο χρόνο τα ψάρια που έπιανα ήταν κατά μέσο όρο αρκετά μεγαλύτερα. Πήγαινα στη Γερμασόγεια και δεν έβλεπα ψυχή όλη μέρα. Στο Διπόταμο μόνος μου ένοιωθα μακριά από τον πολιτισμό. Άρα πως να σκεφτώ εγώ ή ο οποιοσδήποτε άλλος για c&r? Σιγά σιγά όμως άρχισε να εμφανίζεται το πρόβλημα. Και φτάσαμε εδώ που είμαστε σήμερα. Το παράνομο ψάρεμα, η κακή διαχείριση των αποθεμάτων νερού και η ανομβρία καταστρέφουν τα πάντα. Τώρα το ψάρεμα στα φράγματα κινδυνεύει άμεσα και χρειάζεται προστασία.

Δεν μπορούμε να κρίνουμε κάποια πράξη που έγινε παλιά ή μέσα σε άλλες συνθήκες, με τα σημερινά δεδομένα ή εντελώς διαφορετικές συνθήκες. Αυτό και αν είναι λάθος. Εσύ δεν γνώρισες τα φράγματα και τις συνθήκες που επικρατούσαν τότε. Πως μπορείς να κρίνεις και να κατακρίνεις αυτά που γίνονταν πριν τόσο καιρό σαν να συμβαίνουν σήμερα?
Dimitri I didn't mean to insult you, I thought you could understand that from what I said to you. Anyway it was my mistake for I shouldn't have said anything in the first place since I didn't know anything about you. But I said one thing I know and that is that smart people learn from their mistakes, which you did and I say again to you bravo for that. I deeply apologize if I have caused any hard feelings and I hope you can put this behind.

Return to “ΦΡΑΓΜΑΤΑ”