Αρχάριος!!

boy-boy-2

Αρχάριος!!

Post by boy-boy-2 »

Είμαι αρχάριος και σε μικρή ηλικία και έχω καλάμι με μηχανή αλλα δεν ξέρω πως να το σάσο ..Βασικά το πως πρέπει να σάσο το καλάμι τι να βάλω πάνω μπορεί κάποιος να m πει πως πρέπει?? :shock:

User avatar
Greg
Posts: 3067
Joined: Tue Aug 07, 2007 3:54 pm
Location: by the sea

Post by Greg »

έλα φιλε μου.. να βάλεις στην μηχανή σου μιαν 25άρα η 30ara μισίνα.... έπειτα να περάσεις που την μισίνα ένα βαρίδι ρεχτώ τύπου 'elias' (όπως λεμέν ελιές τσακιστές) περίπου 25-30 γραμμάρια.. Μετά να ντεσίς την μισίνα σου πάνω σε "στριφτογουρο". Καλο θα ήταν να περάσεις και μια μαύρη πέρλα πλαστική (μεταξύ βαριδιού "στριφτογουρου") για να μην κτυπά το κινητό βαρίδι τον κόμπο που εξής πάνω στον "στριφτογουρο" και να τον κόψει.... Τέλος θα ντεσίς ένα παράμαλλο με μισίνα πιο λεπτή από τι μάνα πάνω στον "στριφτογουρο" (από μισό metro και πάνω) και ένα αγκίστρι τις αρεσκείας σου στο τέλος τις "μισινας" παράμαλλου.

so---μισίνα από μηχάνια-->βαρίδι περαστό (κινητό)-->πέρλα--->"στριφτογουρος"--> παράμαλλο με αγκίστρι..

καλά ψαρέματα

User avatar
marios
Site Admin
Posts: 1785
Joined: Tue Feb 13, 2007 5:53 pm
Location: Λ/σια.κ/κλι.
Contact:

Re: Arxarios!!!

Post by marios »

φιλαράκι πριν κανεις ότι δήποτε από όσα σου έχει γράψει ο Greg που είναι όντως σωστά! δεν μας λες πρώτα πια είναι η ηλικία σου, αν έχεις ασχοληθεί με αντένα(το απλό καλάμι που ανοίγει. χωρίς mixanoua)αν γνωρίζεις τα ψαρια? αυτά θα μας είναι χρήσιμα για να σε βοηθήσουμε περισσότερο..

boy-boy-2

Post by boy-boy-2 »

η ηλικία m είναι 14 :? και με antenna ασχολούμαι και ξέρω αρκετά είδη ψαρίων

User avatar
no-nick
Posts: 898
Joined: Thu Feb 15, 2007 9:45 pm

Post by no-nick »