Βοήθεια για παράλια του Ακαμα

Post Reply
chrisostomos
Posts: 259
Joined: Sun Oct 24, 2010 6:44 pm
Location: ΙΔΑΛΙΟΝ
Contact:

Βοήθεια για παράλια του Ακαμα

Post by chrisostomos »

Καλημέρα σε όλους και καλή χρόνια. Έχω μια μεγάλη απορία και θα παρακαλούσα οποίον γνωρίζει να μου απαντήσει. Επειδή δεν είμαι από Κύπρο άσχετα αν ζω εδώ 8 χρόνια όταν ψάχνω νέα μέρη για ψάρεμα χρησιμοποιώ πολύ το Google Earth για να εντοπίσω παράλιες και μετά πάω επιτόπου και τις ελέγχω. Υπάρχει μια περιοχή στον Ακαμα (Lara Beach) και επειδή κοφκει μακριά για πειράματα θα ήθελα αν κάποιος γνωρίζει να μας πει αν είναι κάλος ψαρότοπος για Surf Casting και αν γνωρίζει κάτι παραπάνω για την μορφολογία του βυθού. Παραθέτω φωτογραφίες από δορυφόρο.
Ευχαριστώ.
akamas1.JPG
akamas1.JPG (61.41 KiB) Viewed 3168 times
akamas2.JPG
akamas2.JPG (72.44 KiB) Viewed 3168 times
Δεν φοβάμαι δεν ελπίζω είμαι παντρεμένος

User avatar
LEONIDAS
Posts: 489
Joined: Thu Sep 27, 2007 2:37 pm
Location: ΛΕΥΚΩΣΙΑ

Re: Βοήθεια για παράλια του Ακαμα

Post by LEONIDAS »

chrisostomos wrote:Καλημέρα σε όλους και καλή χρόνια. Έχω μια μεγάλη απορία και θα παρακαλούσα οποίον γνωρίζει να μου απαντήσει. Επειδή δεν είμαι από Κύπρο άσχετα αν ζω εδώ 8 χρόνια όταν ψάχνω νέα μέρη για ψάρεμα χρησιμοποιώ πολύ το Google Earth για να εντοπίσω παράλιες και μετά πάω επιτόπου και τις ελέγχω. Υπάρχει μια περιοχή στον Ακαμα (Lara Beach) και επειδή κοφκει μακριά για πειράματα θα ήθελα αν κάποιος γνωρίζει να μας πει αν είναι κάλος ψαρότοπος για Surf Casting και αν γνωρίζει κάτι παραπάνω για την μορφολογία του βυθού. Παραθέτω φωτογραφίες από δορυφόρο.
Ευχαριστώ.
akamas1.JPG
akamas2.JPG