Page 1 of 3

Νεος στη βαρκα

Posted: Tue Jun 09, 2009 3:52 pm
by AggelosLRK
.

Re: Νεος στη βαρκα

Posted: Wed Mar 10, 2010 8:37 pm
by sea-hunter
αν πιασω ενα φουσκοτο 2-3 μετρα με μηχανη κατω που 15 ιππους 8ελω αδεια?

Re: Νεος στη βαρκα

Posted: Wed Mar 10, 2010 10:26 pm
by MariosK
Φίλε πιάσε ένα τηλέφωνο στο τμήμα εμπορικής ναυτιλίας να σου πούσην σίγουρα. Κάτω από κάποια άλογα δεν χριάζεται άδεια αλλά δεν θυμούμαι ακριβώς πόσα.

http://www.shipping.gov.cy/

Re: Νεος στη βαρκα

Posted: Thu Mar 11, 2010 6:16 am
by admin
Νομίζω όταν το σκάφος δέν υπαιρβαίνει τους 15 κόμβους δέν χρειάζεται άδεια, ανεξαρτήτος μεγέθους. Υπάρχει σχετικό άρθρο στα άρθρα του περιοδικού στο side

Re: Νεος στη βαρκα

Posted: Thu Mar 11, 2010 7:28 am
by maky
admin wrote:Νομίζω όταν το σκάφος δέν υπαιρβαίνει τους 15 κόμβους δέν χρειάζεται άδεια, ανεξαρτήτος μεγέθους. Υπάρχει σχετικό άρθρο στα άρθρα του περιοδικού στο side
Mεγιστη ιπποδύναμη την έχουν θέση τυπικά στους 25hp πάντα σε σχεση με το όριο τον 15 κόμβων

καλημέρα σας

Re: Νεος στη βαρκα

Posted: Thu Mar 11, 2010 7:30 am
by COTSIOS80
sea-hunter wrote:αν πιασω ενα φουσκοτο 2-3 μετρα με μηχανη κατω που 15 ιππους 8ελω αδεια?
Από την σελίδα του ΤΕΝ:

"Κανονισμός 2-(1) / ΚΔΠ 121/1999 - Ορισμοί

Ταχύπλοο σκάφος σημαίνει μηχανοκίνητο σκάφος όχι μεγαλύτερου από δεκαπέντε (15) μέτρα που μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα δεκαπέντε (15) τουλάχιστο κόμβων."


Ρε παιδιά να μην μπλέκουμε την ιπποδύναμη ενός κινητήρα με την ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει ένα σκάφος. Αν δείτε και πιό πάνω, ο κανονισμός δεν αναφέρει ιπποδύναμη.
Δεν είναι πάντα ανάλογα. Παίζει ρόλο το βάρος του σκάφους, το σχήμα της γάστρας κτλ.

Re: Νεος στη βαρκα

Posted: Thu Mar 11, 2010 7:41 am
by maky
admin wrote:Νομίζω όταν το σκάφος δέν υπαιρβαίνει τους 15 κόμβους δέν χρειάζεται άδεια, ανεξαρτήτος μεγέθους. Υπάρχει σχετικό άρθρο στα άρθρα του περιοδικού στο side
Mεγιστη ιπποδύναμη την έχουν θέση τυπικά στους 25hp πάντα σε σχεση με το όριο τον 15 κόμβων

καλημέρα σας

Re: Νεος στη βαρκα

Posted: Thu Mar 11, 2010 7:56 am
by MariosK
COTSIOS80 wrote:
sea-hunter wrote:αν πιασω ενα φουσκοτο 2-3 μετρα με μηχανη κατω που 15 ιππους 8ελω αδεια?
Από την σελίδα του ΤΕΝ:

"Κανονισμός 2-(1) / ΚΔΠ 121/1999 - Ορισμοί

Ταχύπλοο σκάφος σημαίνει μηχανοκίνητο σκάφος όχι μεγαλύτερου από δεκαπέντε (15) μέτρα που μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα δεκαπέντε (15) τουλάχιστο κόμβων."


Ρε παιδιά να μην μπλέκουμε την ιπποδύναμη ενός κινητήρα με την ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει ένα σκάφος. Αν δείτε και πιό πάνω, ο κανονισμός δεν αναφέρει ιπποδύναμη.
Δεν είναι πάντα ανάλογα. Παίζει ρόλο το βάρος του σκάφους, το σχήμα της γάστρας κτλ.
Φίλε τυπικά το θέσαν στα 25 άλογα όπως είπε και ο maky διαφορετικά δεν θα φκάλλαν λοαρκασμό και θα ήταν πολύ υποκειμενικό οι 15 κόμβοι (Κυπραίος: "Καλά ρε κουμπάρε έχω 300 αππάρους μηχανή αλλά εν 5000 κιλά η βάρκα μου, όσσον τζε πιάνει 12 κόμβους!").

Re: Νεος στη βαρκα

Posted: Thu Mar 11, 2010 11:28 am
by COTSIOS80
MariosK wrote:
COTSIOS80 wrote:
sea-hunter wrote:αν πιασω ενα φουσκοτο 2-3 μετρα με μηχανη κατω που 15 ιππους 8ελω αδεια?
Από την σελίδα του ΤΕΝ:

"Κανονισμός 2-(1) / ΚΔΠ 121/1999 - Ορισμοί

Ταχύπλοο σκάφος σημαίνει μηχανοκίνητο σκάφος όχι μεγαλύτερου από δεκαπέντε (15) μέτρα που μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα δεκαπέντε (15) τουλάχιστο κόμβων."


Ρε παιδιά να μην μπλέκουμε την ιπποδύναμη ενός κινητήρα με την ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει ένα σκάφος. Αν δείτε και πιό πάνω, ο κανονισμός δεν αναφέρει ιπποδύναμη.
Δεν είναι πάντα ανάλογα. Παίζει ρόλο το βάρος του σκάφους, το σχήμα της γάστρας κτλ.
Φίλε τυπικά το θέσαν στα 25 άλογα όπως είπε και ο maky διαφορετικά δεν θα φκάλλαν λοαρκασμό και θα ήταν πολύ υποκειμενικό οι 15 κόμβοι (Κυπραίος: "Καλά ρε κουμπάρε έχω 300 αππάρους μηχανή αλλά εν 5000 κιλά η βάρκα μου, όσσον τζε πιάνει 12 κόμβους!").

Παιδιά, δεν υφίσταται τέτοιο πράγμα που λέτε και είμαι σίγουρος.
Οταν λέτε "τυπικά το θέσαν" για ποιούς μιλούμε? Διότι το επίσημο ΤΕΝ δεν υποστηρίζει κάτι τέτοιο.
Οπως σας είπα τα 25 άλογα μηχανή, με την ταχύτητα που μπορεί να πιάνει ένα σκάφος είναι σαν αφηρημένη εννοια. Δεν στέκει απο μόνη της.
Το μόνο που κάνει διαφορά στο αν κάποιος χρειάζεται άδεια χειριστή ταχυπλόου είναι αν το σκάφος του είναι μέχρι 15μετρα και να πιάνει τουλάχιστον 15 κόμβους ανεξαρτήτως ιπποδύναμης του κινητήρα.
Παράδειγμα, αν το σκάφος είναι μέχρι 15 μέτρα αλλά δεν μπορεί να πιάσει 15 κόμβους, ειτε 5 αλογα μηχανή έχει ειτε 155 αλογα μηχανή εχει με την παρούσα νομοθεσία ο χειριστής δεν χρειαζεται αδεια διοτι απλούστατα δεν εμπίμπτει στην πιο πάνω νομοθεσια.
Αυτα ολα ισχυουν σημερα ομως, ετσι πληροφοριακα ετοιμαζεται νομοσχεδιο με ριζικες αλλαγες.

Re: Νεος στη βαρκα

Posted: Thu Mar 11, 2010 11:38 am
by MariosK
Όταν ρώτησα για να βγάλω άδεια μου είπαν και εμένα για τα άλογα.

Μίλησα τώρα όμως με το ΤΕΝ και όντος αυτό που λέει ο COTSIOS για τους 15 κόμβους είναι όντος αλήθεια και αυτό είναι το κριτήριο για να σε γράψουν ή όχι. Όταν τους ρώτησα πως θα το εξακριβώσει τούτο η λιμενική όταν θα με σταματήσει στην θάλασσα μου είπαν ότι θα φκούν πας την βάρκα και με GPS θα μετρήσουν αν ξεπερνά τους 15 κόμβους :shock: :shock: :shock: :o :o :o!

Re: Νεος στη βαρκα

Posted: Thu Mar 11, 2010 11:48 am
by COTSIOS80
MariosK wrote:Όταν ρώτησα για να βγάλω άδεια μου είπαν και εμένα για τα άλογα.

Μίλησα τώρα όμως με το ΤΕΝ και όντος αυτό που λέει ο COTSIOS για τους 15 κόμβους είναι όντος αλήθεια και αυτό είναι το κριτήριο για να σε γράψουν ή όχι. Όταν τους ρώτησα πως θα το εξακριβώσει τούτο η λιμενική όταν θα με σταματήσει στην θάλασσα μου είπαν ότι θα φκούν πας την βάρκα και με GPS θα μετρήσουν αν ξεπερνά τους 15 κόμβους :shock: :shock: :shock: :o :o :o!
Φιλε Μαριε,

Η νομοθεσια οπως ειναι εχει πολλες τρυπες.
Παντως οσοι εχουν ετσι προβλημα να φορτωνουν τη βαρκα τους ετσι ωστε να μην πιαννει 15 κομβους. :D :D :D

Re: Νεος στη βαρκα

Posted: Thu Mar 11, 2010 12:23 pm
by COTSIOS80
Vintage wrote:Συγνώμη ρε κοπέλια γιατί να αποφύγω την άδεια?
Για τα λεφτά? Μια περιουσία θα ξοδέψετε να πάρετε βάρκα
Είναι δύσκολο?
Μακάρι να γίνει ποιο δύσκολο και να είναι και για τις μικρές βάρκες
Τουλάχιστο αυτοί που θα μπουν στην θάλασσα με ένα σκάφος να αποκτούν τουλάχιστο κάποιες βασικές γνώσεις
Τουλάχιστο να μην είναι επικίνδυνοι για τους άλλους αλλά και για τον εαυτό τους...
Είναι θέματα ασφαλείας δεν είναι αστεία

Και ένα άτομο από εδώ στο φόρουμ που θα πάρει σκάφος δεν είναι περαστικός από την θάλασσα... Θα του χρειαστεί να αποκτήσει κάποιες βασικές γνώσεις...

Ρε φιλε συμφωνω μαζι σου!

Αλλα η συζητηση εξεκινησε που το ερωτημα του sea-hunter αν χρειαζεται αδεια με τα συγγεκριμενα δεδομενα και βαση αυτων εγινε και ολος ο διαλογος.
Δεν ηταν για το πως να την αποφυγει καποιος.

Σιγουρα περιμενουμε που εμας του forum τουλαχιστον που υποτιθεται ασχολουμαστε με τη θαλασσα να ειμαστε σωστοι σε ΟΤΙ εχει να κανει με αυτην και ιδιαιτερα την ασφαλεια.

Re: Νεος στη βαρκα

Posted: Thu Mar 11, 2010 5:02 pm
by MariosK
Φίλε η συζήτηση όπως είπε και ο COTSIOS δεν είναι για να αποφύγουμε την άδεια. Πάντος το να βγάλεις δεν είναι τίποτα δύσκολο και το κόστος αν θυμάμαι καλά δεν ξεπερνά τα 100-150 ευρώ (κάποια χρήματα για την μαθητική, το βιβλίο και στο τέλος η τελική άδεια) και είναι εφόρου ζωής (μέχρι 75 χρονών) χωρίς να χρειάζεται ανανέωση. Η εξέταση είναι σχετικά εύκολη.

Re: Νεος στη βαρκα

Posted: Fri Mar 12, 2010 5:51 pm
by sea-hunter
ρε φιλε καμια σχεση...απλα 8ελω να πιασω ενα συμβατικο για μεταφορα παραπανω σε μικρες αποστασεις χωρις πολλες νομικες- χρηματικες περιπετειες λογο ελλειψης χρονου(βλεπε στρατος) για την ε3ασφαλιση μιας κανονικης αδειας και χρηματος για την αγορα μιας κανονικης βαρκας.ελπιζω να καταλαβες τι 8ελω να πω και να 3ερεις οτι συμφονω απολυτα μαζι σου για τα περι ασφαλειας :!: :wink:

Re: Νεος στη βαρκα

Posted: Sat Mar 13, 2010 1:03 pm
by admin
sea-hunter wrote:ρε φιλε καμια σχεση...απλα 8ελω να πιασω ενα συμβατικο για μεταφορα παραπανω σε μικρες αποστασεις χωρις πολλες νομικες- χρηματικες περιπετειες λογο ελλειψης χρονου(βλεπε στρατος) για την ε3ασφαλιση μιας κανονικης αδειας και χρηματος για την αγορα μιας κανονικης βαρκας.ελπιζω να καταλαβες τι 8ελω να πω και να 3ερεις οτι συμφονω απολυτα μαζι σου για τα περι ασφαλειας :!: :wink:
Πιασε fishing kayiak