Λοιπόν φίλοι μου,
πριν λιγες μερες σας είπα οτι θα σας είχα νέα, αλλα λόγω δουλειας αμέλησα.
Την Παρασκευη 19.2 με πηραν τηλ απο το καταστημα και μου είπαν οτι η αντία είναι τελικα καμμενη και προθυμοποιήθηκαν να μου δωσουν μια άλλη ή να μου δώσουν τα λεφτά μου πίσω.
Δεν ξέρω αν επαίξε ρόλο η δημιουργία αυτης της συζήτησης,αλλά τουλαχιστον επραξαν όπως θα άρμοζε σε επαγγελματία.
Πάλι όμως λόγο δουλειάς δεν είχα χρόνο να παω νωρίτερα.
Σημερα καταφερα τελικα να περάσω απο το μαγαζί, μου εξηγησαν κάποιους λόγους για την καθυστέρηση και εφόσον είχα ήδη αλλάξει την αντλία, πήρα κατι άλλα πράγματα που ήθελα για το σκάφος.
Ελπίζω όλοι οι επαγγελματίες να πράττουν έτσι χωρίς να χρειάζονται διαφόρου είδους πιέσης, και όλοι εμεις οι καταναλωτές να ξέρουμε και να διεκδικούμε τα δικαιώματα μας.
Καλές θάλασσες
Επαγγελματιες και μη.... (καταστηματαρχες)
Re: Επαγγελματιες και μη.... (καταστηματαρχες)
μπορεί να έχω λάθος, αλλά από τα λεγόμενα σου στο πρώτο σου ποστ και τα λεγόμενα σου στο πιο πάνω ποστ, εγώ θα ψήφιζα ότι 'κάτι εν να έφτσαε στο φτιν' τους που τούντην συζήτηση τζαι έδρωσε νακκουρίν.....
πάλε καλά που 'εκανονίστηκε' το θέμα σου....
πάλε καλά που 'εκανονίστηκε' το θέμα σου....
το πιο σημαντικό....gdeme wrote: και όλοι εμεις οι καταναλωτές να ξέρουμε και να διεκδικούμε τα δικαιώματα μας.
που κουρκούνα....μέχρι τούνα....
Re: Επαγγελματιες και μη.... (καταστηματαρχες)
Κοιτα να δεις Γιωργο,
Η δικαιολογια που μου έδωσαν για την καθυστερηση είναι σεβαστή και δεν θα κάτσω να εξακριβώσω αν ισχυει ή όχι, ωστόσο και εγω πιστευω ότι κατι εφτασε στο αυτί τους.
Εστω όμως και καθυστερημενα, είτε ισχυει η δικαιολογία ή το ότι έφτασε κατι στο αυτί τους, έπραξαν όπως αρμοζει σε επαγγελματιες (αυτο ειπα και πιο πανω)
Η δικαιολογια που μου έδωσαν για την καθυστερηση είναι σεβαστή και δεν θα κάτσω να εξακριβώσω αν ισχυει ή όχι, ωστόσο και εγω πιστευω ότι κατι εφτασε στο αυτί τους.
Εστω όμως και καθυστερημενα, είτε ισχυει η δικαιολογία ή το ότι έφτασε κατι στο αυτί τους, έπραξαν όπως αρμοζει σε επαγγελματιες (αυτο ειπα και πιο πανω)